Filmer

Berättade att jag hade köpt ett gäng filmer. Vart 7 st filmer totalt

1 Generalens dotter Jag har sett den par tre gånger innan så jag tycker den är väldigt bra.

2 Outlander Inte sett någon gång, men trailen verka vara intressant iaf.

3 The last king of scotland Samma sak som Outlander. Inte sett men trailen är intressant.

4 Vertical limit Har jag sett max en eller två gånger. Vet inte om jag såg denna på bio. Tycker den är bra iaf.

5 Air fore one Sett många gånger sedan den kom ut 1997 och var en av dom första filmerna jag gillade ordentligt.

6 Flykten från L.A. Sett någon gång tycker den är hyfsad film.

7 Scorpion king 2 Helt okej film. Jag köpte den för att jag har skorpion king. Första är klart mycke bättre än tvåan.

Så 7 st till i min filmsamling. Från 561st till 568st. En bra samling och fin samling jag har fått ihop på flera års letande, hittande köpande.

Mer kommer det att bli. Det kommer filmer som kommer att gå på bio är bl.a.  fast five, harry potters sista filmen, Tranformers 3 som jag kommer att se gärna på bio men framförallt hamna i min filmhylla. Jag har dom filmerna redan hemma.
Sedan så har det kommit eller kommer ut på dvd som jag onte har lust att rabbla nu. Det blir en hel del. Räcker med dessa just för tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0