Starcraft 2 Wings of liberty

Det är underbart spel om ni fråga mig. Väl värt att spendera pengar på spelet och spela det.
Jag ligger säkert ett snitt på 3 timmar om dagen på spelet. Och det lär nog hålla i det snittet om jag känner mig själv.
Jag lägger ner mycke tid på att vinna achivement och det går hyfsat må jag väl tilllägga ibland går det mindre bra ibland bättre.

Väntar nu på att dom två andra spelen ska släppas också.
Heart of the Swarm och Legacy of the Void. Så har dom gjort tre spel för alla 3 raserna. Väntar med längan.

Blizzard gör många spel som ni vet som är insatt i spelvärlden. Som WoW(world of warcraft) diablo.
Så WoW cataclysm och diablo 3 lär nog släppas innan dom släpper Heart of the Swarm och Legacy of the Void.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0