Projekt A till Ö

Inom dom 3-4 närmaste dagarna kommer jag att börja ta dom i bokstavsordning.
Så Jag kommer köra dag 1, dag 2, dag 3 o.s.v. o.s.v. Så kommer jag även skriva film 1 film 2 o.s.v. och vad filmen heter. Så får vi se hur länge det tar.

Jag kommer även hoppa tillbaka i bokstavsordningen ibland när jag har köpt någon ny film som jag har gått förbi redan i bokstavsordningen. Så bli inte förvånad om det kommen B i T.

Så kommer jag kunna köra allt i nästan 1,5 år. Det kommer bli svårt Jag har ca 30tal säsonger hemma, så dom kommer ta mer än 1 dag tittande om jag inte får för mig att sträcktitta på den serien som jag ibland har en förmåga att göra.

Så Dag 1 och Film 1 kommer snart =)

Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0