Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1

Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1


Jag såg denne på bio i lördags.

Borde ha bloggat redan då om den men glömde bort det, så det kommer nu iställe.
Jag tycker att den var en bra film. Som i alla filmer och förmodligen böckerna så har denne även blivit mörkare gjorda filmer(böcker).
Dobby tyckte jag var lite småstörande i föregåendefilmer men i denna film var han inge störande alls. Han gjorde så mycket i filmen även om han inte vad med allt för länge.
Vet dock inte om dom fick med allt i som det är i böckerna.
Men det lät så enligt polarn min och den gamle klasskamratern jag träffade i biosalongen efter filmen.

Så man får vänta till sommaren någon gång när del 2 kommer, för jag ska gå och se den när den kommer också.


Den får en stark 3 av 5 från mig




På tal om Arkiv-x så går det sakta med säkert framåt när det gäller det. Jag är i slutet av säsong 1 nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0