AVP 2

AVP 2 Tycker jag faktist är bättre än första filmen. Bättre story, bättre gjort.

Här har vi en film som är bättre än ettan och den är bättre på det mesta.
Nu har jag sett 6 filmer som är småvidriga tycker jag. Men det har jag inte emot.
Jag tycker att det blir lika mellan Alien vs Predator ändå. Bägge arterna är bra krigare som kämpar till döden. Det som gör att Predator får övertaget är teknologin som dom har på sig men det är inte mycke till sin fördel tycker jag. Så var av därför det blir jämn kamp där.

Vi får se om nästa film blir småvidrig som dom här 6 filmerna jag har sett nu. Alien(1-4) AVP(1-2)

Den får 4 av 5.

Visst har jag sagt att jag ger upp en film om dagen men fortfarande så ligger jag snäppet bakom hela tiden för tillfälle. Rätts så bra gjort det ändå tycker jag med tanke på att man jobbar, vänner, familj och hockey som tar upp bra mycke med tid också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0