Arkiv-X

Nu har jag börjat sett Arkiv-X så vi får se hur länge det kommer att ta det här med säsongerna. Det är 9 säsonger och 2 st filmer. Så det är en hel del tittande. Och jag vet redan nu att jag kommer bli så trött på introt så det verkligen sjunger om det. För det blir jag av varje intro när det gäller alla säsonger av olika dess slag.

Nu när jag letade efter en bild att lägga upp på denna sida så hamnade jag på wikipedia och arkiv-X där och ser att det ska komma en till film 2012. Men då kollade jag på imdb och hittade ingenting. Med lite mer kollande så hittade jag en sida om just den tredje filmen. På moviezine.se Den har tydligen inte fått klartecken om man ska tro moviezine.

Såhär ser min arkiv-xsamling ut i dvdformat plus I want belive



Ja jag vet att det blir mycke länkande hit och dit i detta inlägg :)

Kommentarer
Postat av: Eva

Den där boxen har Lars också! :)

2010-11-11 @ 11:48:55
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0