Allt eller inget.

The full monty är en riktigt underhållande film. Den första komedin i min bokhylla.
Visst man skrattar inte så mycke i filmen men den är mer åt det pinsama slaget av en film.
Många filmer blir bättre med musiken och denna film har lite av den känslan av sig men handlingen är superbra tycker jag så musiken gör det lilla extra.

Robert Carlyle är enligt mig en bra skådespelare och han har varit med i några mer filmer som jag har sett för bra tag sedan som jag inte har tänkt på förens jag såg vilka jobb han har gjort.
Ni ska verkligen få ta och se denna.

All the boys love mandy lane fick min första 1:a i ranordningen och att denna film får:

5 av 5. En riktigt full pott allså.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0