Aliens och hockey

Idag såg jag Aliens, tvåa i filmserien alien. Jag tycker att den är lika bra som ettan. Bra handling över hela filmen.


Denna film får 4 av 5 av mig.

Skulle ha sett tredje också innan hockeyn men vart inte av. Var tvungen att köpa lite kvällsfika och ville spela starcraft 2 också.


Länkar och bild uppdaterar jag senare för jag sitter och blogga på Iphonen. Då kan vi prata lite hockey också. Blir upprörd över hur Timrås insatts i andra perioden.

Iofs sig så var inte första perioden bra heller men då kunde dom iaf göra ett mål. Så nu får vi se om Timrå kan vända 3-1 underläge till seger. Må Timrå vinna idag

Det vart förlust med 4-1 och det var en rättvis seger för Saik.





Nu uppdaterad och klar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0