Alien Återuppstår

Efter jag hade bloggat om Alien 3 så tog jag och se den fjärde filmen om Alien som heter Alien återuppstår
Den var bra den här med. Den var ändå bättre än trean. Dock så dog inte Ripley denna gång men förhoppningsvis så blir det bara fyra filmer plus två filmer av alien vs rovdjuret(predator). Jag ska ta och se den senaste Predatorfilmen som kom ut nu under 2010 någon gång.

Jag kommer att rangordna alla fyra Alienfilmerna efter mitt tycke. Fast det blir senare jag kommer göra det.
Jag är en sån som gärna vill ha alla i en filmserie så var av därför det kommer bli mycke av samma filmer ibland på rad.

Denna film får 3 av 5 från mig




Helt klart den bästa bilden av dom 4 jag har lagt upp inom alienfilmerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0