Alien 3

Har sett Alien 3 igårkväll. Orkade inte blogga då för jag vart så trött.

Den är nästan lika bra som ettan och tvåan dock så dör alla som flugor. Till och med Ellen Ripley dör.
Indirekt så är det alien som gör att hon tar livet av sig med att den är i henne.
Filmen är underhållande tycker jag. Jag gillar sci-Fi och det kommer ni märka under bloggens gång.

Den får 3 av 5 av mig.

Jag kommer inte kunna hålla en film om dagen. Jag märker redan nu att jag kommer att halka på efterkälken. Fär att jag ska hinna med att se en film om dagen i snitt så ska jag se 2st även idag, och vet inte jag om jag hinner göra det. Jag kan försöka så att jag ser en om dagen. Fast till säsongerna kommer det att spricka iaf. Arkiv-X kommer snart och det är 9 säsonger plus 2 filmer. Så jag kommer i godans ro att se på en film i taget iställe.




Det finns snygga bilder på alien tycker jag. Alla bilder har jag sökt på google ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0