1-4 av alien filmerna och enögdhet.

Alienrangordning.

Ja då var det dax att se vem som är bäst tycker jag.

1an och 2an fick båda 4 av 5 medans 3an och 4n fick 3 av 5.

Nu blir det så att första filmen är den som är bäst tycker jag.
Här är rangordningen.

1 Alien(1)
2 Aliens(2)
3 Alien återuppstår(4)
4 Alien 3(3)

Inom parantesen är vilken ordning dom är i.


Enögdhet.

Enögdhet menar jag med hockeyn att göra.
Jag kan vara så enögd ibland så att det inte går att prata med mig om hockey. Men det är sällan tycker jag.

Sen vet jag flera som är mer enögd än vad jag är. Och dom inser det inte heller. Men kul att diskutera hockey med dom iaf :). Även med dom som inte är enögda.

Röd och vit hockeydynamit.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0